Snart ringer vi 2007 ut....

SKRIV GÄRNA EN RAD I VÅR GÄSTBOK
                               

289416-167


Under  julen  och i alla dess dagar har vi legat ganska lågt på Petrusgården.

Men lite har hänt.

Vi har lagt golvet på övervåningen och vi har fått nya idéer om den, "övervåningen". ((de tar vi senare))

Vi har börjat göra luftspalten i taket och hoppas väl bli klara med det innan nya året börjar.

289416-164



Som en extra liten höjdpunk på julen satte vi på våra fingrar - förlovningsringar!!
image168

Snart stundar ett nytt år o nya tag...

Nu återstår bara att säga...................

image169

På återseende!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Paula

Måste ju skriva att jag kikat in här också, blev nästan förblindad av det skinande guldet, hihi
Men, efter snart tretton år så blänker guldet på våra fingrar fortfarande lika vackert, lite kantstött kanske, men vem blir inte det med tidens gång?
Kramiz

2008-01-07 @ 12:59:52
URL: http://paulaz.se
Postat av: Syster Yster

Hej jag kom ihåg dig från din hälsning i min gästbok, Bokbladet. Du hittade mig genom min syster Ann Elmér.
Nu är min bok klar om du är intresserad.
Maila mig på [email protected] så får du mer info. Priset är 170 kronor inkl pack och porto.
Hur du betalar berättar jag i mailet!
Tack och hej från Syster Yster

2008-01-09 @ 19:46:22
URL: http://skolskoterskan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0