Det närmar sig slutet på 2008

Skriv gärna en rad i vår GÄSTBOK när Ni är här!!!

Så har sista dagen av år 2008 kommit.

Så vi bjuder in på en liten rundvandring på Petrusgården för att visa vad som hänt sedan sist.

Ingen ligger på latsidan här inte.

Välkomna in en stund i stugvärmen!!



Hallen

Köket i olika yver






Vi minns hur murstocken såg ut mot köket när vi köpte gården


Nu ser det ut så här, vi njuter av dess lågor från köket


Så badrummet



En hel del har hänt - mycket återstår....vi jobbar på!!!


Nu önskar vi Er ALLA ett gott slut på 2008
&
Ett riktigt GOTT NYTT ÅR 2009

Janne & Anki
samt våra fyrbenta

Kommentarer
Postat av: Paula

Hej vännen! Tack för mejlet, jag skriver svar när jag får orken! Lite svajig och lite ont i skallen, annars mår jag mycket bättre.,Kanonfint har ni gjort, jag är djupt imponerad! Men det har jag ju sagt innan också...köket är så trivsamt det kan bli och inte kan man säga annat om bubbelkaret heller, jäklar, där kan man snacka om att bli romantisk! Minns Hasses och mina karbad när vi var nykära, i ett vanligt lägenhetsbadkar men med levande ljus och god dryck, ack va romantiskt!

Som sagt, jag skriver både i bloggen o till dej snarast, förhoppningsvis i morgon, jag har haft tre dygns sömnlöshet att ta igen.

Kram på er alla, o EN JÄTTEGOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET

2009-01-01 @ 17:22:11
URL: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0