Petrusgårdens hus är äntligen färdigt!!!

Skriv gärna en rad i vår GÄSTBOK när Du är här!!
Ja nu är vi där och kan stämpla FÄRDIGT!! Man tänker tillbaka, ser huset framför sig första gången man körde upp här på gårdsplan.

Minns den enorma harmoni jag kände när jag stod där på gårdsplan o sa - här ska vi bo!!
Så minns man när vi reste den nya delen av huset. När 1800-tal förenades med 2000-tal.

Oj så mycket jobb, så många timmar, dagar och år men nu tror jag sista spiken är i slagen här för lång tid framöver,. Men jag kan erkänna att lite förändringar är man ju sugen på redan nu:) varjfall ska hallen tapetsers om innan jul.







Kommentarer
Postat av: Robert

Kul att se förändringen. Hoppas att ni hittar något fint nytt ställe som man komma och hälsa på i :)



//Robert

2012-01-16 @ 22:38:38
URL: http://robertsblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0